Hvorfor burde du ansette et renholdsfirma til kontoret i Oslo?

Hvorfor burde du ansette et renholdsfirma til kontoret?

I Oslo er bedrifters kontorer ganske travle og godt renhold er høyst nødvendig. Kontoret er et sted hvor de ansatte så klart jobber og sosialiserer med andre, de vil derfor trenge et sted som er rent og pent. Allikevel er det noen bedrifter som klør seg i hodet over om det egentlig er verdt kostnadene å investere i et renholdsfirma. Vi vil gi deg 4 gode grunner til hvorfor bedriften burde ansette et renholdsfirma i Oslo:

1. De gir profesjonelt renhold!

Renholdsfirmaet er profesjonelle på rengjøring! De ansatte i renholdsfirmaet er lært opp i hvordan de skal rengjøre på best mulig måte, på en effektiv måte. Folkene du har ansatt i din bedrift ble vel ikke ansatt fordi de kunne vaske? Nei, nettopp, du ansatte de for jobben de gjør, ikke for å vaske.

2. Firmaet deres ser mer profesjonelt ut

Hvordan ting ser ut og oppleves har en god del å si for førsteinntrykket til kunder som besøker kontoret. Hvis kontoret ser rotete og skittent ut, med støv på bordene og flekker overalt, vil det mest sannsynlig få kundene til å tro at firmaet ikke er så seriøst.

Hvis kontoret ser rent ut, lukter rent og er rent, vil kunder oppfatte dere som profesjonelle og ryddige mennesker.

Et renholdsfirma vil sørge for at kontoret ser profesjonelt og positivt ut til en hver tid.

3. Mindre sykefravær

Bakterier finnes overalt, spesielt hvis alt ikke er helt rent. Er kontoret mer eller mindre skittent, vil det oppstå flere bakterier, og de ansatte blir lettere syke. Hvis ansatte er syke, vil arbeidet ta lengre tid, som fører til mindre produktivitet.

Renslige omgivelser påvirker helsen mye, så mye at de ansatte blir sjeldnere syke, og de blir i tillegg mye gladere!

4. De ansatte blir lykkeligere

Som nevnt i punktet over, vil et renslig kontor påvirke helsen deres, men også humøret. For en ansatt er det viktig å bli ivaretatt, og det er viktig å føle at firmaet ønsker at de skal ha det bra. Blir det renere rundt dem, blir helsa bedre, humøret blir bedre og sjansen for at de vurderer å bytte jobb blir mindre.

Er man lykkelig på arbeidsplassen og trives, så tenker de ikke tanken om å si opp eller bytte jobb en eneste gang.

Er dere en Oslo-bedrift som trenger renhold på arbeidsplassen? Kontakt oss gjerne!